8.5.2022

Tulta toukokuussa 2022 (Lavia)

Tulta toukokuussa! on koko toukokuun 2022 voimassa oleva kilpailu, jonka aikana paikallisia reserviläis- ja reserviupseeriyhdistyksiä kannustetaan järjestämään jäsenistölleen ampumatilaisuuksia. Kilpailu järjestetään yhteistyössä Reserviläisliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton kesken. Jokaista reserviläistä kannustetaan suorittamaan mahdollisimman monta, mutta vähintään yksi kymmenen laukauksen sarja toukokuun aikana.

Jokaisesta päivästä, jolloin on ampunut vähintään kymmenen laukausta, saa suoritusmerkinnän oman yhdistyksensä kokonaissuoritusmäärään. Kirjaa oma ampumasuorituksesi tästä avautuvalle lomakkeelle. Jokaisesta ampumapäivästä tulee oma kirjauksensa omalle lomakkeelleen.

Mikäli et voi itse täyttää ampumasuorituslomaketta, toimita suoritustiedot (päivämäärä ja ammuttujen laukausten määrä kyseisenä päivänä) puheenjohtajalle kesäkuun alkuun mennessä. Yhdistys huolehtii näiden tietojen ilmoittamisesta Reserviläisliitolle.