Ampumaratapäivä 20.08.2022 (Lavia)

Ampumaratapäivä Lavian ampumaradalla yhdessä Lavianseudun Reserviupseerit ry:n kanssa. Käytössä pistooli-, ilmakivääri- ja pienoiskiväärirata.

la 20.8. - la 20.8.2022

klo 10:00 - 13:00

Lavian ampumarata
Susikoskentie 140
38600 LAVIA

Katso sijainti kartalta

Ampumaratapäivän aikana radalla on paikalla valvoja/opastaja klo 10-13 välisenä aikana. Ampumataidoista riippumatta tervetuloa ammuntoihin, perheenjäsenet mukaan! Omia aseita saa käyttää, paikalla myös valvojien/yhdistysten aseita. Ammunta radalla lopetetaan lauantaisin klo 18 (ympäristöluvan ehto).

Tämä ampumaratapäivä oli alkuaan suunniteltu pidettäväksi lauantaina 27.8.2022. Päivää aikaistettiin (22.4.2022) viikolla, koska lauantaina 27.8.2022 vietetään 14. kerran reserviläispäivää yhdessä Lavianseudun Reserviupseerien, Satakunnan reserviläispiirien yhteisen perinnetoimikunnan ja Maanpuolustuskoulutus – MPK:n (Lounais-Suomi / Satakunta) kanssa.

Lauantaina 20.8.2022 ammutaan myös jäsenten välinen ampumakilpailu.

Perimme vierailta 10 euron ratamaksun. Vieras tarkoittaa ampujaa, joka ei ole Lavian Seudun Reserviläiset ry:n tai Lavianseudun Reserviupseerit ry:n jäsen.

— Päivitetty 22.4.2022