Jäsenyys

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä täysi-ikäinen Suomen kansalainen. Jäsenyyttä on helpointa hakea Reserviläisliitto ry’n sivuilla olevan nettipalvelun kautta. Toinen toimiva tapa liittyä yhdistyksen jäseneksi on tulla tapahtumiimme ja kertoa halukkuudesta liittyä yhdistykseemme. Lisätietoa yhdistyksen toiminnasta ja jäsenyyden tarjoamista mahdollisuuksista reserviläistoimintaan kertoo myös yhdistyksen puheenjohtaja.

Jäsenmäärä vuoden 2019 lopussa oli 64 jäsentä.

Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2020 on 38 euroa. Jäsenmaksu sisältää yhdistyksen jäsenmaksun lisäksi Satakunnan Reserviläispiiri ry’lle ja Reserviläisliitto ry’lle tilitettävät osuudet. Reserviläisliitto ry perii liittomaksua 14,50 euroa jäseneltä ja Reserviläinen-lehden tilauksesta 8,50 euroa jäseneltä, yhteensä 23 euroa. Reserviläispiirin ja piirilehden osuus jäsenmaksusta on 9 euroa. Yhdistyksen käyttöön jäsenmaksusuorituksesta jää näin 6 euroa.

Reserviläisliitto ry hoitaa jäsenmaksujen perinnän yhdistyksen puolesta ja tilittää yhdistykselle kuuluvan jäsenmaksuosuuden yhdistyksen käyttöön.

Omia jäsentietoja voi katsella ja muokata Maanpuolustusrekisterin eAsiointi-palvelussa.

Reserviläisliiton tarjoamat jäsenedut luetellaan liiton sivuilla.