Jäsenyys

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä täysi-ikäinen Suomen kansalainen. Jäsenyyttä on helpointa hakea Reserviläisliitto ry’n sivuilla olevan nettipalvelun kautta. Toinen toimiva tapa liittyä yhdistyksen jäseneksi on tulla tapahtumiimme ja kertoa halukkuudesta liittyä yhdistykseemme. Lisätietoa yhdistyksen toiminnasta ja jäsenyyden tarjoamista mahdollisuuksista reserviläistoimintaan kertoo myös yhdistyksen puheenjohtaja.

Myös kesämökkiläiset ovat tervetulleita osallistumaan toimintaamme ja liittymään yhdistyksemme jäseniksi. Ampumaratamme ja erityisesti kesäaikaan aktiivinen ampumatoimintamme ovat monelle alueen ulkopuolella asuvalle merkittävä syy olla yhdistyksessämme jäsenenä. Mukanamme on mahdollista harrastaa ampumaurheilua laajalti omien tavoitteiden ja oman aikataulun mukaan. Lavian ampumarata (ulkorata) on jäsenten käytettävissä ympäri vuoden, arkisin ja viikonvaihteisin kirkollisia juhlapäiviä lukuunottamatta. Aktiivisen harrastamisen kausi pistooliradalla alkaa toukokuussa ja jatkuu lokakuulle.

Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2023 on edelleen 38 euroa, jos jäsenmaksun osana veloitettavat muut maksut pysyvät ennallaan. Tämä jäsenmaksu 38 euroa sisältää Lavian Seudun Reserviläiset ry:n saaman jäsenmaksun lisäksi Satakunnan Reserviläispiiri ry’lle ja Reserviläisliitto ry’lle tilitettävät osuudet. Reserviläisliitto ry perii liittomaksua 14,50 euroa jäseneltä ja Reserviläinen-lehden tilauksesta 8,50 euroa jäseneltä, yhteensä 23 euroa. Reserviläispiirin ja piirilehden osuus jäsenmaksusta on 9 euroa. Yhdistyksen omaan käyttöön jäsenmaksusuorituksesta jää näin ollen tuo 6 euroa.

Reserviläisliitto ry hoitaa jäsenmaksujen perinnän yhdistyksen puolesta ja tilittää yhdistykselle kuuluvan jäsenmaksuosuuden yhdistyksen käyttöön. Omia jäsentietoja voi katsella ja muokata jäsenasioinnissa. Reserviläisliiton tarjoamat jäsenedut luetellaan liiton sivuilla.

Päiväys Jäseniä
31.12.2019 64