Jäsentiedote 1/2020

*** Päivitys 12.8.2020: reserviläisten yhdessä järjestämäksi suunniteltu reserviläispäivä 22.8.2020 on peruutettu.

Hyvässä yhteistyössä toimivissa yhdistyksissämme on tällä hetkellä yhteensä yli 100 jäsentä. Jäsenistö asuu pääasiassa Lavian (Pori), Kiikoisten ja Suodenniemen (Sastamala) seudulla.

VUODEN 2020 HALLINTO

LSRU LSRES
Puheenjohtaja Juuso Lahtivirta Asko Knuutila
1. varapuheenjohtaja Ari Kulku Jukka Holma
2. varapuheenjohtaja Pentti Kaukoniemi
Sihteeri Ari Kulku Jouko Jokinen
Rahastonhoitaja Vesa Supponen Ulla Kaukoniemi
Jäsen Pekka Elomaa Ville Pohjola
Jäsen Virve Hindström Matti Grönlund
Jäsen Matti Lehtimäki Jari Aarnikuru
Jäsen Jarmo Sirola
Jäsen Mika Peltola

Ampumaratatoimikunnan pj. on Asko Knuutila (040-507 4484, asko.knuutila@luukku.com). Ampumaratatoimikunnan jäsenten nimet on alleviivattu edellisessä luettelossa.

TULEVAA TOIMINTAA

• Talkoot ampumaradalla: Ilmoitetaan erikseen tapauskohtaisesti.
  • Ampumapäivät kesällä 2020 (paikalla valvoja/opastaja):
    Keskiviikkoisin klo 17-20: 17.6. / 1.7. / 12.8.
    Lauantaisin klo 10-13: 27.6. / 25.7 / 29.8.
    Käytössä pistooli-, ilmakivääri-, pienoiskivääri- ja kiväärirata. Ampumataidoista riippumatta tervetuloa ammuntoihin, perheenjäsenet mukaan! Omia aseita saa käyttää, paikalla myös valvojien/yhdistysten aseita.

Lavian ampumaradan aukioloajat arkisin ovat maanantaista perjantaihin klo 9-20, lauantaisin klo 9-18 ja sunnuntaisin klo 12-18. Arkipyhien ampumarajoitukset löytyvät radan ilmoitustauluilta.

Kilpailut: Kilpailuista järjestetään ainoastaan jäsenten välinen kilpailu lauantaina 29.8.2020 klo 10 alkaen. Kaikki muut kilpailut on peruttu koronatilanteen vuoksi.

Muistathan käydä vähintään kerran ampumavuorolla, kilpailussa tai hirvikokeessa (ja myös ilmoittaa siitä), niin saamme tilastomerkinnän ja yhdistys voi siten tavoitella mm. toimintapalkkiota.

Yhdistysten yhteinen perheretki on PERUTTU koronatilanteen vuoksi.
Samoin yhdistysten yhteinen perhepäivä on PERUTTU.

Reserviläispäivää [PERUUTETTU] vietetään ei vietetä lauantaina 22.8.2020 Lavian Metsästysmajalla ja ampumaradalla. Pääpuhujaksi on lupautunut eversti Pertti Holma (Tykistön tarkastaja), esitelmän aiheena Tykistöjärjestelmän kehittäminen. Perinne-esityksen pitää Matti Lehtimäki aiheena Talvisodasta 80 vuotta: miksi Suomi selvisi. Mahdollisesti myös muita maanpuolustuksellisia esitelmiä. Iltapäivällä on ammuntarasteja, liikunnallisia kilpailuja, ruokailu, kahvit, arpajaiset. Ei osallistumismaksua. Tervetuloa koko perheen voimin!

MUUTA
Ilmoitettuja tapahtumia voidaan joutua muuttamaan/perumaan, mikäli koronatilanteen ohjeistuksessa/tautitilanteessa tapahtuu muutoksia. Mahdollisesta muutoksesta ilmoitetaan yhdistysten nettisivuilla.

Paviljonki on käytettävissä tilaisuuksiin; käytöstä peritään korvaus sähköstä. Yhteys Juuso Lahtivirtaan, +358-40-778 8165, juuso.lahtivirta@hotmail.com

Postitusvirheistä ja –muutoksista kannattaa ilmoittaa yhdistyksenne sihteerille tai puheenjohtajalle.