Jäsentiedote 1/2023

Hyvässä yhteistyössä toimivissa yhdistyksissämme (Lavian Seudun Reserviläiset ry ja Lavianseudun Reserviupseerikerho ry) on tällä hetkellä yhteensä yli 100 jäsentä. Jäsenistö asuu pääasiassa Lavian (Pori), Kiikoisten ja Suodenniemen (Sastamala) seudulla.

VUODEN 2023 HALLINTO

LSRES
Puheenjohtaja Asko Knuutila
1. varapuheenjohtaja Jukka Holma
2. varapuheenjohtaja Pentti Kaukoniemi
Sihteeri Jouko Jokinen
Rahastonhoitaja Ulla Kaukoniemi
Jäsen Ville Pohjola
Jäsen Lauri-Petteri Knuutila
Jäsen Jari Aarnikuru
Jäsen Reijo Järnstedt (tiedotus)

Ampumaratatoimikunnan pj. on Asko Knuutila (040-507 4484, knuutila.asko@gmail.com). Ampumaratatoimikunnan jäsenten nimet on alleviivattu edellisessä luettelossa.

TULEVAA TOIMINTAA

Talkoot ampumaradalla: Ilmoitetaan erikseen tapauskohtaisesti.

Ampumapäivät kesällä 2023 (paikalla valvoja/opastaja):
Keskiviikkoisin klo 17-20: 31.5. / 21.6. / 12.7. / 9.8. / 30.8.
Lauantaisin klo 10–13: 20.5. / 10.6. / 1.7 / 29.7. /19.8.
Lauantaina 19.8. klo 10-13 jäsenten välinen ampumakilpailu.

Käytössä pistooli-, ilmakivääri-, pienoiskivääri- ja kiväärirata. Ampumataidoista riippumatta tervetuloa ammuntoihin, perheenjäsenet mukaan! Omia aseita saa käyttää, paikalla myös valvojien/yhdistysten aseita. Lavian ampumaradan aukioloajat arkisin ovat ma-pe klo 9-20, la klo 9-18 ja su klo 12-18. Arkipyhien ampumarajoitukset löytyvät radan ilmoitustauluilta.

Rastipäivät ampumaratapäivien yhteydessä tiedoksi ja taidoiksi:
Lauantaina 10.6.2023, 1.7.2023 ja 29.7.2023 klo 11-12 rastiohjelmaa, joiden aiheina tietojen ja taitojen kartuttaminen. Tarkemmat rastiohjelmat ilmoitetaan myöhemmin. Rastipäivinä on tarjolla myös kahvia ja kastamista.

Kilpailut: Kilpailuista järjestetään ainoastaan jäsenten välinen kilpailu la 19.8.2023 klo 10 alkaen.

Muistathan käydä vähintään kerran ampumavuorolla, kilpailussa tai hirvikokeessa (ja myös ilmoittaa siitä), niin saamme tilastomerkinnän ja yhdistys voi siten tavoitella mm. toimintapalkkiota.

Satakunnan Reservipiirien Perinneretki Paneliaan ja Kiukaisiin sunnuntaina 18.6.2023.

Reserviläispäivää vietetään la 26.8.2023 Lavian Metsästysmajalla ja ampumaradalla. Pääpuhujana Puolustusvoimien edustaja aiheesta Suurvalta UK:n asema Euroopan puolustuksessa Suomen näkökulmasta. Lisäksi Perinnetoimikunnan jäsen Pauli Ylitalo pitää esitelmän Miten Suomi liittyi jatkosotaan. Luvassa myös muita maanpuolustuksellisia esitelmiä. Iltapäivällä on ammuntarasteja, liikunnallisia kilpailuja, ruokailu, kahvit, arpajaiset. Ei osallistumismaksua. Tervetuloa koko perheen voimin!

Tulossa myös viikonlopun mittainen SRA-kurssi 5.-6.8.2023. Tarkemmat tiedot ilmoitetaan myöhemmin.

MUUTA
Paviljonki on käytettävissä tilaisuuksiin; käytöstä peritään korvaus sähköstä. Yhteys Virve Hindströmiin, 050-3090991, virve.hindstrom@gmail.com
Postitusvirheistä ja –muutoksista kannattaa ilmoittaa yhdistyksenne sihteerille tai pj:lle.